2011. augusztus 26., péntek

1. fejezet- A bájital {1.rész}

Ma szerda van. Utálom a szerdákat. Miért? Apu minden szerda délután varázslás órát tart a barlangunkban. Unalmas! Miért kell a varázslást megtanulni, ott vannak a varázsige könyvek, amelyekben bármilyen varázsigét megkereshetünk, és tanulás nélkül felolvashatunk. Persze a nagyokosoknak, mint például Justin, a bátyám, jó szórakozás a tanulás...nem is értem, mért szeret tanulni, hiszen vannak sokkal egyszerűbb dolgok ennél. Én minden órán csak sms-ezek, oda sem figyelek.
-Alex? Alex! Hahóó, neked beszélek Alex!
-Ja, igen, micsoda?- mondtam én, hogy sosem figyelek, a gondolataim máshol járnak.
-Alex, azt kérdeztem, melyik az a bájital, amivel láthatatlanná tehetjük magunkat, de úgy látszik, kicsit sem figyeltél rám.- mérgelődött apu.
-Öhmm..öööm, a zöldszínű?- értetlenkedtem.
-Nincs is zöld bájitalunk. Kishölgy, jobban tennéd ha idefigyelnél.
-Jólvan, jólvan, majd máskor odafigyelek...- persze ezt nem mondtam komolyan, de sajnos apu is jól tudta ezt...
-Justin, melyik az a bájital?- kérdezte reménykedve, hogy Justin tudja a választ.
-Az az asztal jobb oldalán van, hosszú üvegcsében, olyan a színe, mint a colának. A mellékhatásai:...- már sorolta volna, de akkor felkiáltott Max, az a bugyuta öcsém, megint valami kütyüt szerelt össze...
-Kész!!!
-Max, lennél szíves ránk figyelni te is, Justin igen fontos tudnivalókat mond el a láthatatlanná tévő bájitalról!- szólalt fel apa.
-Oké, rendben, de a tésztasapkám akkor is jobb, mint az a láthatatlan izé!
-Folytasd Justin.- mondta apu.
-Nos, a szer mellékhatásai a következők:_________- innentől teljesen kikapcsolt az agyam. A következő mondat amit meghallottam, ez volt:
-Rendben, mehettek, ez volt a mai óra. Max, töröld le a táblát, kérlek!
Felálltam a kanapéról, és egy másodperc sem kellett ahhoz, hogy átlépjem a küszöböt. A pénztáros pult mögött Harper, a legjobb barátnőm várt.(Ő tudja, hogy varázslók vagyunk.)
-Hello Harper, cuki a süti kalapod.
-Ó, köszi Alex.- mondta, és csak mosolygott, pedig tudta, hogy nem tetszik az az óriási muffin a fején, amit ő süti kalapnak nevezett.

Hamarosan jön a második része is ennek, de ilyen esti órákban nincs túl sok iheletem xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése